Måske har du nogle spørgsmål du ønsker at få svar på? Her på siden finder du nogle af de mest almindelig spørgsmål.

FAQ

Har i andre produkter end vist på siden?

Ja, vi tilbyder en masse varer, så tøv ikke med at spørge os. Vi tilbyder et komplet udvalg af engangsservice. Vi kan sikkert finde lige det du skal bruge.

Tilbyder i logo tryk på emballage?

Ja, på mange af vores produkter kan vi også tilbyde at trykke jeres logo på. Fx trykker vi gerne på papkrus og kaffebæger. Læs mere om tryk på papkrus her eller kontakt os og hør mere om dine unikke muligheder.

Kan man fortryde sit køb?

Ja, det kan du. Ifølge lovgivning har du 14 dages returret / fortrydelsesret fra modtagelse. Dog kan vi kun refundere dine penge såfremt at vi modtager varerne retur i 100% original og uåbnet emballage. Da mange af vore produkter er beregnet til kontakt med fødevarer, er det et ufravigeligt krav at emballagen ikke har været åbnet. Vi refunderer det fulde beløb, dog undtaget fragten og returfragten.

Er det sikkert at handle hos jer?

Ja, sikkerhed vægtes utrolig højt hos os, hvilket det også bør og skal. Hele vores site er sikret via HTTPS trafik og vores betalingsudbyder bruger den stærkeste kryptering i form af AES-256.

Hvor hurtigt sender i varerne?

Typisk bliver varerne afsendt indenfor ca. 1-2 arbejdsdage fra vores lager. Nogle varer kan dog have længere leveringstid. Hvis du har nogle specifikke varer du skal bruge hurtigt, så kontakt os så vi kan hjælpe dig. Du kan kontakte os her.

Varerne var defekt ved modtagelse. Hvad gør jeg?

Det er vigtigt at du som kunde, aldrig skriver under på at modtage leverance der ser defekt ud. På denne måde kan vi bedst hjælpe dig. Tag nogle billeder af leverancen og kontakt os derefter, så finder vi en god løsning.